![]() |
Actieve onderwerpen Ledenlijst Kalender Zoeken |
| |
| paarden | |
| |
|
| Pagina van 10 Volgende >> |
| Schrijver | Bericht |
|
samantha
Senior Member
Lid geworden: Apr/13/2008 Lokatie: Belgium Online status: Offline Berichten: 1510 |
![]() Onderwerp: Daysi nieuw paard en toch wel ander verdrietGeplaatst op: Jul/09/2008 om 19:05 |
|
ik hebt goed nieuws maar toch wel beetje pijn voor Senna en Sammy
Dezepaard Sammy is al 27 jaar nu is al 4jaar geleden gestroven turmo en bruin arabi paard Senna deze foto 4 jaar ook afscheid genomen naar nieuw baasje mijn schoonzustje gegeven 2jaar geleden omdat mijn man Dannyniet kan verzorgen omdat werk ongevallen met zijn hand niet kan werken oprijden vind heel erg maar wij zien wel Senna nu is al 6jaar nu mijn man Danny nu is orde hand is al 3jaar ziek Danny lieven dier kwijt nuzal willen ander paard kopen dus Danny heeft vandaag Pinto deens bont gekost zou zaterdag halen naar ons wei 5 ha zetten bij mijn broer Danny is blij dat terug paard gekost maar dat zou Senna niet vergeten Deze paard noem Daysi 4jaar zal niet meer afscheid nemen deze paardwaar Danny eten geven dat daysi is wel groot meter 170 hoog daar bent ik wel schrik zo groot en Danny niet bang maar is heel lief paard en kalm en kan al rijden dus ziet wel binnenkort![]() Aangepast door samantha - Aug/02/2008 om 21:35 |
|
|
(Samantha) Judit&Rembo&Trisha
|
|
IP gelogd |
|
|
moedertje
Senior Member
Lid geworden: Nov/16/2006 Lokatie: Belgium Online status: Offline Berichten: 3463 |
![]() Geplaatst op: Jul/09/2008 om 22:33 |
|
wat een mooie paarden
|
|
|
groetjes chantal en der bende
|
|
IP gelogd |
|
|
Juliette
VPHV Bestuur
Lid geworden: Nov/16/2006 Online status: Offline Berichten: 3163 |
![]() Geplaatst op: Jul/09/2008 om 23:46 |
|
Dat zijn mooie paarden.
|
|
|
Juliette en Marco
Kenny (+) Dolly (+) Chico Lilo en Stitch |
|
IP gelogd |
|
|
carine
Admin Group
Lid geworden: Nov/14/2006 Lokatie: Belgium Online status: Offline Berichten: 6366 |
![]() Geplaatst op: Jul/10/2008 om 08:38 |
|
jaha mooie dieren...1m70 is idd hoog maar dat valt best mee hoor eens je erop zit
|
|
|
carine en de bende van vier... Babbel, Minnie, Stitch, Leotie,Jerry (+), Pedro (+), Diddlina (+), Paco (+), Knabbel (+) Tammy (+) en Mickey (+)
|
|
IP gelogd |
|
|
Greet
VPHV Bestuur
Lid geworden: Nov/16/2006 Online status: Offline Berichten: 4424 |
![]() Geplaatst op: Jul/10/2008 om 09:23 |
|
Proficiat met je nieuw paard. Als het een braaf is zal het wel meevallen zeker dat het zo groot is. En Danny zal heel blij zijn.
|
|
|
Groetjes, Greet & co
|
|
IP gelogd |
|
|
Sandratje
Senior Member
Lid geworden: Nov/16/2006 Lokatie: Belgium Online status: Offline Berichten: 2313 |
![]() Geplaatst op: Jul/10/2008 om 15:50 |
|
Wauw dat zijn mooie paarden hoor.
|
|
|
Groetjes Sandra, Christof, Gust en Lotte, Bonnie en Clyde, Josie en Bambi
|
|
IP gelogd |
|
|
anita
Senior Member
Lid geworden: Nov/16/2006 Online status: Offline Berichten: 4452 |
![]() Geplaatst op: Jul/11/2008 om 00:11 |
|
Danny zal wel heel blij zijn met zijn nieuwe paard.
Proficiat Samantha en Danny
|
|
|
anita -jerommeke, benji, xena, kibo, diesel(tje), balouke en mijn kleine mietje, lowieke, ninaatje, cleo, yana, prutsemieke, sardo en tuurke van over de regenboogbrug-
|
|
IP gelogd |
|
|
Benji
Senior Member
Lid geworden: Jun/11/2007 Online status: Offline Berichten: 1182 |
![]() Geplaatst op: Jul/11/2008 om 11:31 |
|
Proficiat met je nieuwe paard
|
|
|
Groetjes Annie,Keeké+Kookie+ en Whoopey,Ushi,Kyra mijn3 "chinese crested.
|
|
IP gelogd |
|
|
Kristien
VPHV Bestuur
Lid geworden: Nov/16/2006 Online status: Offline Berichten: 3467 |
![]() Geplaatst op: Jul/11/2008 om 12:42 |
|
Proficiat met het nieuwe paard hoor
![]() Het is een heel mooi ![]() |
|
|
Kristien, Mateke, Spikey, Luna, Quick(+) en Angie
|
|
IP gelogd |
|
|
Inge 1
Senior Member
Lid geworden: Apr/09/2008 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 951 |
![]() Geplaatst op: Jul/11/2008 om 14:43 |
|
Proficiat met je nieuwe paard ,wat zijn de kanjers mooie zeg , geniet maar lekker van ze ,geef maar dikke knuffel van mijn aan ze
|
|
|
Groetjes Inge 1,Walter, en Boyke en Lady ,Rambo en Binkie en rocky
|
|
IP gelogd |
|
| Pagina van 10 Volgende >> |
|
||
Spring naar forum |
je kan geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum je kan geen antwoorden plaatsen in dit forum je kan geen berichten verwijderen in dit forum je kan geen berichten bewerken in dit forum je kan geen enquêtes creëren in dit forum je kan geen stemmen in enquêtes in dit forum |
|