![]() |
Actieve onderwerpen Ledenlijst Kalender Zoeken |
| |
| Gedrag | |
| |
|
| << Vorige Pagina van 10 |
| Schrijver | Bericht |
|
Kristien
VPHV Bestuur
Lid geworden: Nov/16/2006 Online status: Offline Berichten: 3467 |
![]() Geplaatst op: Jun/26/2010 om 23:46 |
|
Dat is eigenlijk wel goed nieuws.
Je weet nu wat er aan de hand is, en je kan hem medicijnen geven voor zijn probleem ![]() Natuurlijk is een vergroot hart is ook niet echt gezond, maar hij kan er toch nog wel een tijd mee leven hé. |
|
|
Kristien, Mateke, Spikey, Luna, Quick(+) en Angie
|
|
IP gelogd |
|
|
Greet
VPHV Bestuur
Lid geworden: Nov/16/2006 Online status: Offline Berichten: 4424 |
![]() Geplaatst op: Jun/27/2010 om 20:20 |
|
Gelukkig dat er een diagnose gesteld is. Hopelijk helpt de medicatie goed, en kan Yamni toch nog een hele tijd een goed leven hebben bij jullie, want zo lang hebben jullie haar eigenlijk nog niet.
|
|
|
Groetjes, Greet & co
|
|
IP gelogd |
|
|
Hilde
Senior Member
Lid geworden: Dec/08/2009 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 133 |
![]() Geplaatst op: Jun/27/2010 om 21:10 |
|
wij hebben haar sinds Dec.09 !! ik vind het ok heel erg, want zij is zo liev
ik hoop, dat het door de medicijnen beter word, maar het is toch heel moeilijk met het geven van deze. Zij moet deze het morgens en het avonds krijgen, maar, soms slaapt zij lang ... of avond is zij vroe in haar nestje ... en!! zij is nu natuurlijk bang, als ik probeer zij te pakken, dus niet leuk
|
|
IP gelogd |
|
|
Hilde
Senior Member
Lid geworden: Dec/08/2009 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 133 |
![]() Geplaatst op: Jul/28/2010 om 20:24 |
|
Yamni heeft de medicjinen gekrijgen, het is een verbetering, want zij ademt nu weer goed! alleen de medicijn voor haar hart moet zij levenslang twee keer per dag krijgen ....
|
|
IP gelogd |
|
|
Juliette
VPHV Bestuur
Lid geworden: Nov/16/2006 Online status: Offline Berichten: 3163 |
![]() Geplaatst op: Jul/29/2010 om 18:25 |
|
Gelukkig heeft het dan toch geholpen. Voor haar zal het fijn zijn dat haar ademhaling beter is. Geef haar maar een dikke knuffel van mij.
|
|
|
Juliette en Marco
Kenny (+) Dolly (+) Chico Lilo en Stitch |
|
IP gelogd |
|
|
Greet
VPHV Bestuur
Lid geworden: Nov/16/2006 Online status: Offline Berichten: 4424 |
![]() Geplaatst op: Jul/29/2010 om 19:37 |
|
Als ze de medicijnen goed inneemt voor haar hart, en ze werken goed, dan is het niet zo erg dat ze die moet blijven innemen. Gelukkig is de ademhaling beter, zo zal ze zich al een stuk beter voelen.
|
|
|
Groetjes, Greet & co
|
|
IP gelogd |
|
| << Vorige Pagina van 10 |
|
||
Spring naar forum |
je kan geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum je kan geen antwoorden plaatsen in dit forum je kan geen berichten verwijderen in dit forum je kan geen berichten bewerken in dit forum je kan geen enquêtes creëren in dit forum je kan geen stemmen in enquêtes in dit forum |
|