![]() |
Actieve onderwerpen Ledenlijst Kalender Zoeken |
| |
| Gedrag | |
| |
|
| << Vorige Pagina van 10 Volgende >> |
| Schrijver | Bericht |
|
Hilde
Senior Member
Lid geworden: Dec/08/2009 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 133 |
![]() Geplaatst op: Jan/03/2010 om 16:48 |
|
zij kijkt heel liev, en ik mag haar ook aaien, maar tegen Wanji doet zij nog heel boos
|
|
IP gelogd |
|
|
Greet
VPHV Bestuur
Lid geworden: Nov/16/2006 Online status: Offline Berichten: 4424 |
![]() Geplaatst op: Jan/03/2010 om 17:25 |
|
Het ziet er een schatje uit, net als de meeste prairiehondjes trouwens hé.
|
|
|
Groetjes, Greet & co
|
|
IP gelogd |
|
|
Niels en Lianne
Senior Member
Lid geworden: Okt/31/2007 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 954 |
![]() Geplaatst op: Jan/03/2010 om 22:05 |
|
Wat een lieverd!
|
|
IP gelogd |
|
|
Leentje
Groupie
Lid geworden: Feb/24/2009 Online status: Offline Berichten: 86 |
![]() Geplaatst op: Jan/04/2010 om 21:11 |
|
Wat een lief fotomodelleke
|
|
IP gelogd |
|
|
Hilde
Senior Member
Lid geworden: Dec/08/2009 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 133 |
![]() Geplaatst op: Feb/21/2010 om 17:40 |
|
zij zitten nog in twee kooien ... maar als ik Yamni eruit haal, loop ik altijd langs de kooi van Wanji met haar. Ik laat zij door de trailies snuffelen. Yamni is niet bos ... af en toe zet ik de kooien ook naast elkaar. de laatste tijd doet Yamni niet meer zo agresiv, als zij Wanji ziet... is dat al een goede teken ?? zou ik het nog eens probeeren, zij in de kamer zamen laten loopen ??? maar hoe lang duurt het, tot dat ik zij in een kooi mag zetten ...
|
|
IP gelogd |
|
|
Juliette
VPHV Bestuur
Lid geworden: Nov/16/2006 Online status: Offline Berichten: 3163 |
![]() Geplaatst op: Feb/21/2010 om 18:01 |
|
Dat is heel verschillend. Ik heb dus eerst de kooien steeds dichter na elkaar toe gezet en steeds de dekentjes verwisseld met elkaar. Het is nu een beetje een rot periode om ze bij elkaar te zetten. Maar met geduld zal dat zeker lukken.
|
|
|
Juliette en Marco
Kenny (+) Dolly (+) Chico Lilo en Stitch |
|
IP gelogd |
|
|
Hilde
Senior Member
![]() Geplaatst op: Feb/21/2010 om 23:00 |
|
ik ben al blij, dat zij nu rustig op elkaar reageeren!! wij wachten nog ... maar blijven bezig met verwisseln van speelgoed,dekentjes, laten snuffelen enzo ...
Aangepast door Hilde - Feb/21/2010 om 23:05 |
|
IP gelogd |
|
|
Greet
VPHV Bestuur
Lid geworden: Nov/16/2006 Online status: Offline Berichten: 4424 |
![]() Geplaatst op: Feb/22/2010 om 09:17 |
|
Als ze al rustig zijn als ze aan elkaar snuffelen, is er toch al vooruitgang. Als je ze de eerste keer bij elkaar zet best in een ruimte die voor alle twee vreemd is, waar ze normaal niet komen, zoals de badkamer ofzo. Dan moeten ze geen terrein verdedigen. Maar dat wist je al wel waarschijnlijk.
|
|
|
Groetjes, Greet & co
|
|
IP gelogd |
|
|
Kristien
VPHV Bestuur
Lid geworden: Nov/16/2006 Online status: Offline Berichten: 3467 |
![]() Geplaatst op: Feb/22/2010 om 19:58 |
|
Maar kijk nu toch wat een lief snoetje
|
|
|
Kristien, Mateke, Spikey, Luna, Quick(+) en Angie
|
|
IP gelogd |
|
|
Niels en Lianne
Senior Member
Lid geworden: Okt/31/2007 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 954 |
![]() Geplaatst op: Feb/22/2010 om 22:46 |
|
Hij kijkt echt verlangend! |
|
IP gelogd |
|
| << Vorige Pagina van 10 Volgende >> |
|
||
Spring naar forum |
je kan geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum je kan geen antwoorden plaatsen in dit forum je kan geen berichten verwijderen in dit forum je kan geen berichten bewerken in dit forum je kan geen enquêtes creëren in dit forum je kan geen stemmen in enquêtes in dit forum |
|