![]() |
Actieve onderwerpen Ledenlijst Kalender Zoeken |
| |
| alle andere huisdieren | |
| |
|
| << Vorige Pagina van 2 |
| Schrijver | Bericht |
|
anita
Senior Member
Lid geworden: Nov/16/2006 Online status: Offline Berichten: 4452 |
![]() Geplaatst op: Jan/17/2010 om 18:02 |
|
Ik ben weer een beetje laat, maar toch mijn wil ik je zeggen Lianne en Niels hoe erg ik het vind voor jullie en ook voor zijn maatje Bas
Ik zeg altijd als er één van mijn diertjes sterft, dat er een stukje van mijn hart meesterft.
Je bent zo intens bezig geweest met Vliendertje, in je achterhoofd wetende dat hij er niet meer zo lang zou zijn, maar toch blijven volhouden met een klein sprankeltje hoop dat hij toch weer een beetje zou opknappen.
Niels en Lianne, ik wens jullie heel veel sterkte met het verlies van je lieve Vliendertje
Lieve schatje, speel jij nu maar met je vriendjes en vriendinnetjes, daar over de regenboogbrug
In de harten van je baasjes zal je immers voor altijd blijven verder leven
|
|
|
anita -jerommeke, benji, xena, kibo, diesel(tje), balouke en mijn kleine mietje, lowieke, ninaatje, cleo, yana, prutsemieke, sardo en tuurke van over de regenboogbrug-
|
|
IP gelogd |
|
|
Rana
Senior Member
Lid geworden: Jun/21/2007 Online status: Offline Berichten: 983 |
![]() Geplaatst op: Jan/21/2010 om 20:58 |
|
het is ook een beetje met vertraging, maar veel sterkte met het verlies van jullie mooie vliendertje
|
|
|
Mieke en mijn pdtjes; Riko, Flodje, Tjuko, Poeki, Kira en Kiara+
|
|
IP gelogd |
|
| << Vorige Pagina van 2 |
|
||
Spring naar forum |
je kan geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum je kan geen antwoorden plaatsen in dit forum je kan geen berichten verwijderen in dit forum je kan geen berichten bewerken in dit forum je kan geen enquêtes creëren in dit forum je kan geen stemmen in enquêtes in dit forum |
|