![]() |
Actieve onderwerpen Ledenlijst Kalender Zoeken |
| |
| Rut | |
| |
|
| << Vorige Pagina van 2 |
| Schrijver | Bericht |
|
Greet
VPHV Bestuur
Lid geworden: Nov/16/2006 Online status: Offline Berichten: 4424 |
![]() Geplaatst op: Jul/05/2010 om 20:10 |
|
Mijn antwoord dat ik hier geplaatst heb is ook weg. Maar door de problemen van de website de laatste tijd zijn alle berichtjes van de laatst 4 of 5 dagen verdwenen zag ik al. Het is wel een rare periode voor rut, maar het zekere voor het onzeker zoals Juliette al zegde kan nooit geen kwaad. Ik vroeg me af of het door haar ziekte kan zijn dat ze wat agressiever is tegen de andere, misschien wat meer verwend. Of anders toch rut ?
|
|
|
Groetjes, Greet & co
|
|
IP gelogd |
|
|
Hilde
Senior Member
Lid geworden: Dec/08/2009 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 133 |
![]() Geplaatst op: Jul/05/2010 om 21:00 |
|
wij hebben zij uit elkaar zitten ... Yamni loopt rond, eet en drinkt, bouwt haar slaapplaats ...miesschin hebben zij alle twee wat ruimte nodig
|
|
IP gelogd |
|
|
Kristien
VPHV Bestuur
Lid geworden: Nov/16/2006 Online status: Offline Berichten: 3467 |
![]() Geplaatst op: Jul/09/2010 om 11:14 |
|
Zou het kunnen zijn omdat er eentje ziek is?
Ik heb het bij mijn konijntjes ooit gezien. Ze kwamen allemaal heel goed overeen. Maar toen er eentje ziek werd, werd zij uit de groep verstoten. Met de nodige vechtpartijen tot gevolg ![]() |
|
|
Kristien, Mateke, Spikey, Luna, Quick(+) en Angie
|
|
IP gelogd |
|
| << Vorige Pagina van 2 |
|
||
Spring naar forum |
je kan geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum je kan geen antwoorden plaatsen in dit forum je kan geen berichten verwijderen in dit forum je kan geen berichten bewerken in dit forum je kan geen enquêtes creëren in dit forum je kan geen stemmen in enquêtes in dit forum |
|