![]() |
Actieve onderwerpen Ledenlijst Kalender Zoeken |
| |
| pups | |
| |
|
| << Vorige Pagina van 18 Volgende >> |
| Schrijver | Bericht |
|
Kristien
VPHV Bestuur
Lid geworden: Nov/16/2006 Online status: Offline Berichten: 3467 |
![]() Geplaatst op: Jul/15/2010 om 18:46 |
|
Wat een schattig prutske
![]() Da's normaal dat Naomi daar zo gek op is ![]() |
|
|
Kristien, Mateke, Spikey, Luna, Quick(+) en Angie
|
|
IP gelogd |
|
|
Greet
VPHV Bestuur
Lid geworden: Nov/16/2006 Online status: Offline Berichten: 4424 |
![]() Geplaatst op: Jul/15/2010 om 19:59 |
|
Ja, ze zegt dat zij het beste prairiehondje heeft uit het nestje.
|
|
|
Groetjes, Greet & co
|
|
IP gelogd |
|
|
Sonja
Senior Member
Lid geworden: Mei/17/2007 Online status: Offline Berichten: 318 |
![]() Geplaatst op: Jul/16/2010 om 09:49 |
|
Het is dan ook echt een scheetje zeg coopertje. Ze groeien wel erg hard hoor vindt ik....hahaha...beetje te snel naar de zin eigenlijk.
Verwen ze maar lekker Greet!
|
|
|
Sonja, Gizmo+ en Grizzly+ Lizzy, Pebbles en Pippi
|
|
IP gelogd |
|
|
Greet
VPHV Bestuur
![]() Geplaatst op: Jul/16/2010 om 10:08 |
|
Verwennen doen we zeker. En het is wel leuk om haar nog eens terug hier te hebben. |
|
|
Groetjes, Greet & co
|
|
IP gelogd |
|
|
hans kazan
Groupie
Lid geworden: Maa/22/2010 Online status: Offline Berichten: 48 |
![]() Geplaatst op: Jul/17/2010 om 19:27 |
|
Hoi Greet we willen zeggen dat de mannetjes pup die van jullie afkomt het zeer goed doet ..
Hij zit lekker buiten met een vrouwtjes pup van ons en het gaat super goed.
Ze knuffelen enorm veel met elkaar en stoeien er lekker op los saampjes.
We denken zeker dat dit ook weer een goed koppel gaat worden want ze genieten erg van elkaar.
Je weet waarschijnlijk nog wel wie we zijn ,namenlijk Hans en Paula uit Nederland.
We wilden dit in elk geval laten weten .
Groetjes uit Nederland
|
|
IP gelogd |
|
|
Greet
VPHV Bestuur
![]() Geplaatst op: Jul/18/2010 om 09:17 |
|
Bedankt Hans voor je berichtje. Ik wist inderdaad wel wie je was hoor.
Ik ben blij dat ze het goed doen samen.
Aangepast door Greet - Jul/18/2010 om 11:33 |
|
|
Groetjes, Greet & co
|
|
IP gelogd |
|
|
Sonja
Senior Member
![]() Geplaatst op: Jul/18/2010 om 12:20 |
|
Hier dan ook even een berichtje van mij ( en de 3 puppies ) Ook met mijn 3 schatjes gaat het erg goed! Lizzy, Pippi en Pebbles.
Ze stoeien, knuffelen, kussen, spelen, kwetteren, yahooen, klimmen en klauteren er op los!!!! Ze vliegen door de kooi met 3en en hebben een heel speelparcour uitgezet in de kooi. Vanuit een grote weiderol gaan ze er bovenop zitten,springen dan in de hangmat (die zowat doorzakt
Ze hebben het geweldig naar de zin gelukkig, en ze doen het erg goed.
Ik weeg ze dan nog steeds elke week (zaterdags) en ze groeien nog steeds gelukkig.
Zaterdag 5 Juni voor de eerste keer ze gewogen alledrie:
- Pebbles 130 gram
- Lizzy 126 gram
- Pippi 112 gram
Zaterdag 17 Juli (gister dus)
- Pebbles 380 gram
- Lizzy 400 gram
- Pippi 320 gram
Pippi blijft nog steeds de kleinste van de drie, maar dat zou je in haar gedrag niet merken verders, want ze doet net zo hard en vlot mee als de andere 2!
( ik heb ze natuurlijk elke zaterdag gewogen, die gewichten heb ik hier dus niet opgenoemd.) mocht iemand het willen weten, dan zet ik ze erop!
Lieve groetjes en knuffels van de 3 meisjes ( en van mij natuurlijk ook he...
|
|
|
|
|
IP gelogd |
|
|
Juliette
VPHV Bestuur
Lid geworden: Nov/16/2006 Online status: Offline Berichten: 3163 |
![]() Geplaatst op: Jul/18/2010 om 19:47 |
|
Het gaat dus heel goed met ze. De kleintjes kunnen flink spelen en het gaat er soms ook hard aan toe vond ik toen hier. In gewicht gaat het ook goed he. Geniet maar lekker van ze en geef ze maar een dikke knuffel van mij.
|
|
|
Juliette en Marco
Kenny (+) Dolly (+) Chico Lilo en Stitch |
|
IP gelogd |
|
|
Greet
VPHV Bestuur
![]() Geplaatst op: Jul/18/2010 om 20:01 |
|
Ja, ze zullen weeral veel te snel groot zijn denk ik. Het is natuurlijk goed dat ze flink groeien, maar ze zullen al snel geen echte pupjes meer zijn.
Het lijkt wel een leuk parcour dat ze hebben verzonnen, ik zie ze zo al voor me rondcrossen.
Toch leuk om te horen dat ze het ook goed doen en het lekker naar hun zin hebben samen en bij jullie.
|
|
|
Groetjes, Greet & co
|
|
IP gelogd |
|
|
Sonja
Senior Member
![]() Geplaatst op: Jul/19/2010 om 11:14 |
|
Ik heb ze een dikke knuffel gegeven Juliette van jou!!! En het gaat er idd soms flink aan toe als ze aan het stoeien zijn...
En ja Greet, ze groeien veeeeeeel te hard naar m'n zin.....ik noem ze nog steeds puppies...dan lijkt het nog alsof ze heeeeel klein zijn
Dat parcour is helemaal geweldig voor ze, ze springen er op los. ( heb al een nieuwe hangmat besteld, want daar springen ze net in of dat ding 100 kilo kan hebben
Maar ik ben er zoooooooo enorm gelukkig mee met de schatjes, en ze hebben het erg goed naar de zin. Als ik 's morgens op kom yahooen ze in koor.....geweldig toch! Pebbles kletst volop als ze eruit is, dan klimt ze in m'n nek en gaat dan rechtop zitten en begint te yahooen en te kletsen ( van die grappige geluidjes maakt ze dan alsof ze hele verhalen kletst)
Ik vind het wel erg moeilijk om ze nu uit elkaar te houden, ze lijken zo enorm op elkaar. Pippi was altijd de kleinste, en Pebbles had op haar neusje 2 zwarte stipjes, en Lizzy de dikste, maar de zwarte stipjes zie ik niet meer, en Pippi is al behoorlijk bijgekomen, en ze hebben allemaal al wat kale plekjes op de neusjes......pffff, dat valt niet mee wie wie is nu!!!
|
|
|
|
|
IP gelogd |
|
| << Vorige Pagina van 18 Volgende >> |
|
||
Spring naar forum |
je kan geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum je kan geen antwoorden plaatsen in dit forum je kan geen berichten verwijderen in dit forum je kan geen berichten bewerken in dit forum je kan geen enquêtes creëren in dit forum je kan geen stemmen in enquêtes in dit forum |
|