![]() |
Actieve onderwerpen Ledenlijst Kalender Zoeken |
| |
| pups | |
| |
|
| << Vorige Pagina van 18 |
| Schrijver | Bericht |
|
Greet
VPHV Bestuur
Lid geworden: Nov/16/2006 Online status: Offline Berichten: 4424 |
![]() Geplaatst op: Jul/19/2010 om 12:57 |
|
Ja, ik vind toch ook steeds dat ze hard op elkaar lijken. Als ik mensen hoor die er verschillende hebben en ze toch allemaal uit elkaar kennen, lijkt me dat soms toch wel moeilijk.
Soms is het ook aan de gedragingen dat ze uit elkaar te kennen zijn i.p.v. aan het uiterlijk. Of zoals je al zegde aan kleine details zoals aan de zwarte stipjes (die dan ondertussen verdwenen zijn.)
Je mag ze van mij ook steeds knuffels geven hoor. Maar ze zullen bij jou zeker geen knuffels tekort komen. |
|
|
Groetjes, Greet & co
|
|
IP gelogd |
|
|
Alexandra
Groupie
Lid geworden: Feb/08/2010 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 51 |
![]() Geplaatst op: Jul/20/2010 om 09:16 |
|
Wat leuk om te lezen jongens dat alle pupjes het zo goed doen! En de foto's zijn allemaal weer té leuk
Het kriebelt wel bij mij hoor, als ik die kleine snoetjes zie. Ik mis ook het yahoo-en nog zo erg. Maar ik heb er bewust voor gekozen om in ieder geval dit jaar nog niet opnieuw aan een of twee pd's te beginnen. Bij vlagen overvalt me nog steeds een enorm leeg gevoel als ik aan Mollie terugdenk. Het is nog te vroeg voor mij om er weer opnieuw aan te beginnen.
Maar ik volg jullie foto's en verhalen op de voet en geniet daar ook mateloos van!
groetjes Sandra
|
|
|
Sandra, Nicky,+Mollie en de rest
|
|
IP gelogd |
|
|
Kristien
VPHV Bestuur
Lid geworden: Nov/16/2006 Online status: Offline Berichten: 3467 |
![]() Geplaatst op: Jul/20/2010 om 22:39 |
|
Als je 1x prairiehondjes hebt gehad, dan zitten ze voor altijd in je hart.
|
|
|
Kristien, Mateke, Spikey, Luna, Quick(+) en Angie
|
|
IP gelogd |
|
|
Sonja
Senior Member
Lid geworden: Mei/17/2007 Online status: Offline Berichten: 318 |
![]() Geplaatst op: Jul/21/2010 om 07:22 |
|
Klopt helemaal Kristien!!!!!! Het is een soort van verslaving, je kunt haast niet meer zonder pdtjes.
Je hebt er enorm veel plezier van.....en als ze sterven zo intens veel verdriet,omdat je zoooo veel van ze houdt! Dat is bijna ondraaglijk,maar toch zoveel de moeite waard!
Mijn 3 kleine schatjes zou ik absoluut vanaf de eerste dag dat ik ze heb gehaald bij Greet, nooit meer kunnen missen!!!!!
|
|
|
Sonja, Gizmo+ en Grizzly+ Lizzy, Pebbles en Pippi
|
|
IP gelogd |
|
|
Greet
VPHV Bestuur
![]() Geplaatst op: Jul/29/2010 om 12:35 |
|
Vandaag gaat Cooper terug naar Naomi. Ik heb gisterenavond toch nog snel een mooie foto genomen. Cooper heeft toch zo'n mooie pot in haar kooi. Die stopt ze dan vol met hooi en dan kruipt ze erin om te gaan slapen. Soms komt ze zo met haar lief hoofdje eens kijken van tussen het hooi, en dat is zo schattig. Ik heb moeite moeten doen om dat op foto te krijgen, want als ik aan de kooi kom en ze heeft het gehoord of gezien (en als ze haar hoofdje buitensteekt heeft ze het gezien natuurlijk) dan komt ze altijd direct af. Ik heb moeten wachten tot gistereravond, als ze echt moe was en snel even kwam kijken. Maar net nadat ik de foto genomen had, zat ze toch weeral bij mij aan de tralies, ik was net op tijd.
|
|
|
Groetjes, Greet & co
|
|
IP gelogd |
|
|
Sonja
Senior Member
Lid geworden: Mei/17/2007 Online status: Offline Berichten: 318 |
![]() Geplaatst op: Jul/29/2010 om 17:11 |
|
Die is super gaaf zeg deze foto!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geweldig gedaan Greet. Wat een lieverd ook he!!!! Erg schattig. Jammer dat cooper weer terug gaat naar zijn nieuwe baasje. Maar jij hebt er toch nog van mogen genieten enkele weken!
|
|
|
Sonja, Gizmo+ en Grizzly+ Lizzy, Pebbles en Pippi
|
|
IP gelogd |
|
|
Juliette
VPHV Bestuur
Lid geworden: Nov/16/2006 Online status: Online Berichten: 3163 |
![]() Geplaatst op: Jul/29/2010 om 18:29 |
|
Hele leuke foto. Soms moet je er moeite voor doen om hen op de foto te krijgen. De tijd gaat snel he Greet. Ze zal blij zijn haar baasjes te zien. ze heeft een goede vakantieopvang gehad.
|
|
|
Juliette en Marco
Kenny (+) Dolly (+) Chico Lilo en Stitch |
|
IP gelogd |
|
|
Greet
VPHV Bestuur
![]() Geplaatst op: Jul/29/2010 om 19:42 |
|
Ik vind het ook een hele leuke foto eigenlijk. En ja, het is niet altijd gemakkelijk om ze mooi op de foto te krijgen.
Cooper is terug thuis en doet het daar gelukkig meteen terug goed. Ze is gelukkig niet terug bang in het begin, zoals ze hier was in het begin. Daar had ik een beetje schrik voor . Ze voelt zich direct terug thuis, speelt en klimt en yahoot en vraagt aandacht. Gelukkig voor Naomi. En ja, hier is het terug stil in de keuken. Het was leuk om haar enkele weken terug hier te hebben als pupje nog. |
|
|
Groetjes, Greet & co
|
|
IP gelogd |
|
|
Juliette
VPHV Bestuur
Lid geworden: Nov/16/2006 Online status: Online Berichten: 3163 |
![]() Geplaatst op: Jul/30/2010 om 18:49 |
|
Ze is dus blij om thuis te zijn. Bij jou is ze natuurlijk ook goed verwend. Het zal zeker stil zijn nu bij jou inde keuken. Je went zo snel aan ze. Maat het zal leuk geweest zijn een van je pupjes weer even terug te hebben. gelukkig kun je ze hier ook nog volgen.
|
|
|
Juliette en Marco
Kenny (+) Dolly (+) Chico Lilo en Stitch |
|
IP gelogd |
|
| << Vorige Pagina van 18 |
|
||
Spring naar forum |
je kan geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum je kan geen antwoorden plaatsen in dit forum je kan geen berichten verwijderen in dit forum je kan geen berichten bewerken in dit forum je kan geen enquêtes creëren in dit forum je kan geen stemmen in enquêtes in dit forum |
|