![]() |
Actieve onderwerpen Ledenlijst Kalender Zoeken |
| |
| pups | |
| |
|
| << Vorige Pagina van 18 Volgende >> |
| Schrijver | Bericht |
|
Greet
VPHV Bestuur
Lid geworden: Nov/16/2006 Online status: Offline Berichten: 4424 |
![]() Geplaatst op: Mei/16/2010 om 16:44 |
|
We hebben ons heel goed geamuseerd in Barcelona, alleen het weer heeft niet helemaal meegewerkt, maar toch beter blijkbaar dan hier.
Terwijl we weg waren hebben ze hier de pupjes niet veel gezien, maar het was ook heel slecht weer. Gisteren heeft Gust (mijn echtgenoot) er nog eens drie gezien, en vandaag heb ik er nog maar ééntje gezien. Dus het zijn er al zeker drie, maar ik durf nog niet zeker zeggen of het er toch nog meer zouden zijn, wat ik nog steeds niet helemaal uitsluit. Maar ze worden morgen pas 7 weken, en soms komen ze pas boven de grond als ze 7 weken zijn. We wachten dus zeker nog tot volgens weekend op zijn vroegste om ze te vangen, zodat ze in ieder geval lang genoeg bij de mama zitten. En vermits ze deze week nog heel weinig zijn boven geweest, is dat in ieder geval het beste. |
|
|
Groetjes, Greet & co
|
|
IP gelogd |
|
|
pdgek
Senior Member
Lid geworden: Jan/30/2008 Online status: Offline Berichten: 112 |
![]() Geplaatst op: Mei/16/2010 om 20:42 |
|
Welkom thuis. Wel jammer van het weer.
De kleintjes dachten vast we blijven mooi in ons warme holletje. En ik kan ze geen ongelijk geven.
|
|
|
Luna, Tika, Tena, Norrit, Tummy(+) en Twingo(+)
|
|
IP gelogd |
|
|
Kristien
VPHV Bestuur
Lid geworden: Nov/16/2006 Online status: Offline Berichten: 3467 |
![]() Geplaatst op: Mei/17/2010 om 15:37 |
|
Ze hebben gelijk dat ze zich niet veel laten zien. Met dit Belgische weer is het niet de moeite om boven de grond te komen
![]() Jammer dat het weer in Barcelona ook niet opperbest was. Maar hopelijk hebben jullie toch een fijne vakantie gehad. |
|
|
Kristien, Mateke, Spikey, Luna, Quick(+) en Angie
|
|
IP gelogd |
|
|
Greet
VPHV Bestuur
![]() Geplaatst op: Mei/17/2010 om 16:18 |
|
Ja hoor, ondanks het minder goede weer soms hebben we er toch van genoten.
|
|
|
Groetjes, Greet & co
|
|
IP gelogd |
|
|
Greet
VPHV Bestuur
![]() Geplaatst op: Mei/17/2010 om 17:40 |
|
Ik heb een foto kunnen nemenvân een pupje. Maar ik vrees dat ik morgen ons fototoestel zal moeten wegdoen. Er is precies iets mee mis.
Dus, deze éne foto plaats ik hier alvast maar. Het pupje staat er wel nog van vrij ver gezien op, dus nog klein. Maar als ik in het begin te dicht kom zijn ze direct weer onder de grond. Ik kan nog steeds geen nieuw topic plaatsen, dus ik zet de foto maar hier. |
|
|
Groetjes, Greet & co
|
|
IP gelogd |
|
|
Sonja
Senior Member
Lid geworden: Mei/17/2007 Online status: Offline Berichten: 318 |
![]() Geplaatst op: Mei/17/2010 om 18:42 |
|
Wat een ontzettend lief diertje he Greet!! Echt een schatje, om op te eten.....Hopelijk geeft deze het goede voorbeeld voor de rest van de puppies....en komen ze allemaal zoetjes aan naar boven toe!
Prachtige foto in ieder geval.
|
|
|
Sonja, Gizmo+ en Grizzly+ Lizzy, Pebbles en Pippi
|
|
IP gelogd |
|
|
hans kazan
Groupie
Lid geworden: Maa/22/2010 Online status: Offline Berichten: 48 |
![]() Geplaatst op: Mei/17/2010 om 18:54 |
|
Ja Greet ,het is zeker een mooie foto en het jonkie is dus bijna even oud als ons nestje nietwaar .
En nu nog wat mooier weer en ze zullen allemaal binnenkort wel boven komen .
Want dit weer moeten ze niet hebben ,daar hebben ze een hekel aan ,en ik ook .
Laat maar wat weten wanneer je ze gaat vangen of al gevangen hebt oke, dit zal ook niet altijd meevallen.
|
|
IP gelogd |
|
|
Juliette
VPHV Bestuur
Lid geworden: Nov/16/2006 Online status: Offline Berichten: 3163 |
![]() Geplaatst op: Mei/17/2010 om 19:31 |
|
Heerlijk toch om die kleine te zien zitten.
|
|
|
Juliette en Marco
Kenny (+) Dolly (+) Chico Lilo en Stitch |
|
IP gelogd |
|
|
pdgek
Senior Member
Lid geworden: Jan/30/2008 Online status: Offline Berichten: 112 |
![]() Geplaatst op: Mei/17/2010 om 19:40 |
|
Haha ja lastig he om ze op de foto te krijgen. Ik ben gisteren maar weer op de stoel gekropen, kopje thee erbij met mijn camera in mijn hand.
|
|
|
Luna, Tika, Tena, Norrit, Tummy(+) en Twingo(+)
|
|
IP gelogd |
|
|
Greet
VPHV Bestuur
![]() Geplaatst op: Mei/17/2010 om 20:00 |
|
Ja, het is steeds moeilijk om ze op de foto te krijgen de eerste dagen, zeker als ze in een buitenverblijf zitten. En dan is het dikwijls nog onscherp door de tralies door, dat het op de draad scherpstelt. Het vangen gaat soms snel, soms duurt het vrij lang. Ik heb er de val al ingezet, maar dan zo dat ze er niet in kunnen gevangen worden. Zo kunnen ze er vast al aan wennen en zien ze het niet als iets vreemd, bedreigend.
Ik ga wel nog zeker tot het weekend wachten om ze te vangen hoor, dan zijn ze bijna 8 weken. |
|
|
Groetjes, Greet & co
|
|
IP gelogd |
|
| << Vorige Pagina van 18 Volgende >> |
|
||
Spring naar forum |
je kan geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum je kan geen antwoorden plaatsen in dit forum je kan geen berichten verwijderen in dit forum je kan geen berichten bewerken in dit forum je kan geen enquêtes creëren in dit forum je kan geen stemmen in enquêtes in dit forum |
|