![]() |
Actieve onderwerpen Ledenlijst Kalender Zoeken |
| |
| pups | |
| |
|
| << Vorige Pagina van 18 Volgende >> |
| Schrijver | Bericht |
|
Sonja
Senior Member
Lid geworden: Mei/17/2007 Online status: Offline Berichten: 318 |
![]() Geplaatst op: Mei/19/2010 om 21:21 |
|
Ik moet trouwens wel even zeggen dat de mama ook erg schattig is zeg! Ze ziet er heel lief uit, zorgzaam moedertje. De tepeltjes zijn goed zichtbaar..haha.
Ik vindt dat ze op sommige foto's erg op mijn grizzly lijkt, kwa houding en ze kijkt alsof het ze allemaal niets uit maakt en het wel best vindt!!! Erg schattig!
Dikke knuffel voor de mama ook...ze heeft het verdiend na een bevalling en de opvoeding van haar kleintjes....
|
|
|
Sonja, Gizmo+ en Grizzly+ Lizzy, Pebbles en Pippi
|
|
IP gelogd |
|
|
Hilde
Senior Member
Lid geworden: Dec/08/2009 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 133 |
![]() Geplaatst op: Mei/19/2010 om 21:28 |
|
mooie fotos ...
|
|
IP gelogd |
|
|
Juliette
VPHV Bestuur
Lid geworden: Nov/16/2006 Online status: Offline Berichten: 3163 |
![]() Geplaatst op: Mei/19/2010 om 21:45 |
|
Hele mooie foto's Greet.
|
|
|
Juliette en Marco
Kenny (+) Dolly (+) Chico Lilo en Stitch |
|
IP gelogd |
|
|
pdgek
Senior Member
Lid geworden: Jan/30/2008 Online status: Offline Berichten: 112 |
![]() Geplaatst op: Mei/19/2010 om 22:18 |
|
Die tepels zijn wel duidelijk zichtbaar, dat is bij onze mams helemaal niet.
Die laatste foto vind ik geweldig. Wat is het toch heerlijk om naar die kleintjes te kijken.
|
|
|
Luna, Tika, Tena, Norrit, Tummy(+) en Twingo(+)
|
|
IP gelogd |
|
|
Alexandra
Groupie
Lid geworden: Feb/08/2010 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 51 |
![]() Geplaatst op: Mei/19/2010 om 22:31 |
|
Geweldige foto's Greet! En welgefeliciteerd met al je pupjes! Geniet er van, en door jouw foto's kunnen we allemaal meegenieten
groetjes Sandra
|
|
|
Sandra, Nicky,+Mollie en de rest
|
|
IP gelogd |
|
|
Greet
VPHV Bestuur
Lid geworden: Nov/16/2006 Online status: Offline Berichten: 4424 |
![]() Geplaatst op: Mei/20/2010 om 09:28 |
|
Ik denk dat het wel is omdat er bij jullie maar 1 pupje aan de tepels drinkt, en bij ons 4, dat de tepels van ons moedertje groter zijn. Jullie pupje kan de tepeltjes één voor één nemen, of misschien neemt ze altijd hetzelfde en is er slechts 1 tepeltje groot geworden. Maar bij ons vrouwtje zal er altijd aan alle tepeltjes gedronken worden. Wij hebben altijd vrij grote nestjes gehad, en de tepeltjes waren toch altijd duidelijk zichtbaar hoor. In het begin zijn ze nog niet zo groot, maar naargelang de pupjes groter worden en er is meer aan gedronken worden ze echt wel groot en duidelijk zichtbaar, de tepeltjes. |
|
|
Groetjes, Greet & co
|
|
IP gelogd |
|
|
Greet
VPHV Bestuur
![]() Geplaatst op: Mei/20/2010 om 13:22 |
|
Ik heb ondertussen van ons tweede nestje ook 2 pupjes gezien, dus dat brengt het totaal momenteel op 7.
Ik heb ook nog enkele foto's kunnen nemen. De twee laatste zijn van het tweede nestje.
|
|
|
Groetjes, Greet & co
|
|
IP gelogd |
|
|
Sonja
Senior Member
![]() Geplaatst op: Mei/20/2010 om 13:31 |
|
Keigaaf Greet dat je uit het 2de nestje ook al 2 pupjes hebt gezien. Er komen er vast nog wel meer bij. Hele leuke foto's. Van de rest van de pupjes is het lastig zeker om foto's te nemen? Zitten snel onder de grond als ze beweging zien....Maar de kleine zit heerlijk op het gemakje te eten!!! Wat een schatjes, ook uit t 2de nestje,dicht bij de mama,is ook veilig! Wat een leuk snoetje heeft hij/zij op de laatste foto!!!
Kijk steeds weer uit naar de foto's. Ik ben tot volgende week dinsdag thuis......dus kan hele dag alles volgen....hahaha.....
|
|
|
|
|
IP gelogd |
|
|
Greet
VPHV Bestuur
![]() Geplaatst op: Mei/20/2010 om 13:48 |
|
Weeral even een snelle update dan : daarnet zaten er aan het tweede nestje al 4 samen buiten in het zonnetje te spelen.
Maar nu ga ik toch nog even iets anders doen dan pupjes spotten denk ik.
|
|
|
Groetjes, Greet & co
|
|
IP gelogd |
|
|
Sonja
Senior Member
![]() Geplaatst op: Mei/20/2010 om 14:01 |
|
Hahaha....tja die kleine doerakjes is ook verleidelijk om te blijven kijken. Maar de rest blijft liggen wat er nog moet gebeuren..... de kabouters doen t meestal niet!
|
|
|
|
|
IP gelogd |
|
| << Vorige Pagina van 18 Volgende >> |
|
||
Spring naar forum |
je kan geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum je kan geen antwoorden plaatsen in dit forum je kan geen berichten verwijderen in dit forum je kan geen berichten bewerken in dit forum je kan geen enquêtes creëren in dit forum je kan geen stemmen in enquêtes in dit forum |
|