![]() |
Actieve onderwerpen Ledenlijst Kalender Zoeken |
| |
| pups | |
| |
|
| << Vorige Pagina van 18 Volgende >> |
| Schrijver | Bericht |
|
Greet
VPHV Bestuur
Lid geworden: Nov/16/2006 Online status: Offline Berichten: 4424 |
![]() Geplaatst op: Mei/20/2010 om 15:07 |
|
Ja, spijtig doen de kabouters het niet. Dan ging ik niet van voor de kooien weg.
|
|
|
Groetjes, Greet & co
|
|
IP gelogd |
|
|
Greet
VPHV Bestuur
![]() Geplaatst op: Mei/20/2010 om 15:43 |
|
Hier dan eindelijk het bewijs dat er meer dan 1 pupje is.
![]() ![]() ![]() |
|
|
Groetjes, Greet & co
|
|
IP gelogd |
|
|
pdgek
Senior Member
Lid geworden: Jan/30/2008 Online status: Offline Berichten: 112 |
![]() Geplaatst op: Mei/20/2010 om 18:50 |
|
Ohh dit is super.!
Het is echt heel aantrekkelijk om de heletijd voor het verblijf te blijven zitten. Het is ook allemaal zo geweldig om te volgen.
|
|
|
Luna, Tika, Tena, Norrit, Tummy(+) en Twingo(+)
|
|
IP gelogd |
|
|
Stuwy
Senior Member
Lid geworden: Feb/22/2007 Lokatie: Belgium Online status: Offline Berichten: 2583 |
![]() Geplaatst op: Mei/20/2010 om 20:52 |
|
proficiat Greet
|
|
IP gelogd |
|
|
Kristien
VPHV Bestuur
Lid geworden: Nov/16/2006 Online status: Offline Berichten: 3467 |
![]() Geplaatst op: Mei/20/2010 om 22:59 |
|
Super !!!
|
|
|
Kristien, Mateke, Spikey, Luna, Quick(+) en Angie
|
|
IP gelogd |
|
|
Greet
VPHV Bestuur
![]() Geplaatst op: Mei/21/2010 om 11:33 |
|
Ik heb net gezien dat onze Klus niet wilde onderdoen voor onze Kwebbel. Ze heeft ook een nestje van 5.
Dan heb ik er al enkele meer dan de reservaties. Nu hoop ik dan dat de geslachten nog een beetje willen kloppen natuurlijk.
Ik heb ook al de eerste yahootjes gehoord, en ook het eerste gekibbel en gekwetter tussen de broertjes en zusjes onderling gezien en gehoord. Aangepast door Greet - Mei/21/2010 om 13:04 |
|
|
Groetjes, Greet & co
|
|
IP gelogd |
|
|
Juliette
VPHV Bestuur
Lid geworden: Nov/16/2006 Online status: Offline Berichten: 3163 |
![]() Geplaatst op: Mei/21/2010 om 13:13 |
|
Dat is goed he Greet. De eerste yahoes zijn altijd mooi om te horen. En dat gekibbel ja dat hoort erbij. Super.
|
|
|
Juliette en Marco
Kenny (+) Dolly (+) Chico Lilo en Stitch |
|
IP gelogd |
|
|
Sonja
Senior Member
Lid geworden: Mei/17/2007 Online status: Offline Berichten: 318 |
![]() Geplaatst op: Mei/21/2010 om 13:40 |
|
geweldig Greet. Dat is leuk om die yahootjes te horen, en ja, gekibbel en gekwebbel dat hoort er zeker bij. Die drie zullen dat bij ons ook zeker wel gaan doen, lekker kibbelen,yahooen,spelen etc... dat hoort er allemaal bij. Gizmo en grizzly vlogen elkaar in de eerste periode ook regelmatig in de haren, dan stonden ze recht tegen over elkaar en met gebalde vuistjes om elkaar aan te vliegen, te kwetteren...hahaha...was altijd wel leuk om te zien, zolang het maar geen verwondingen opliep natuurlijk.
Leuk dat je al meerdere hebt dan dat er gereserveerd zijn...ga je er nu zelf ook bij je houden van die kleintjes?
|
|
|
Sonja, Gizmo+ en Grizzly+ Lizzy, Pebbles en Pippi
|
|
IP gelogd |
|
|
Greet
VPHV Bestuur
![]() Geplaatst op: Mei/21/2010 om 14:38 |
|
Ik denk niet dat we momenteel nog kleintjes gaan bijhouden. We hebben in het verleden wel pupjes bijgehouden, maar nu hebben we er genoeg. En ze mogen dat weer niet bij de eigen mama of papa blijven zitten, en de twee nestjes zijn ook onderling verwant. Dus voorlopig houden we het zoals het is.
|
|
|
Groetjes, Greet & co
|
|
IP gelogd |
|
|
Sonja
Senior Member
Lid geworden: Mei/17/2007 Online status: Offline Berichten: 318 |
![]() Geplaatst op: Mei/21/2010 om 15:01 |
|
Ga je ze nu dit weekend proberen te vangen? Ben benieuwd hoe snel dat dat gaat. Misschien is het nu makkelijker omdat het weer best mooi is, en ze waarschijnlijk veel boven de grond zitten nu....
|
|
|
Sonja, Gizmo+ en Grizzly+ Lizzy, Pebbles en Pippi
|
|
IP gelogd |
|
| << Vorige Pagina van 18 Volgende >> |
|
||
Spring naar forum |
je kan geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum je kan geen antwoorden plaatsen in dit forum je kan geen berichten verwijderen in dit forum je kan geen berichten bewerken in dit forum je kan geen enquêtes creëren in dit forum je kan geen stemmen in enquêtes in dit forum |
|